Aktualności

[Konkurs:] 6 podróży i 6 niezwykłych spotkań. Jak wygrać podróż dookoła świata

mat. prasowe, red. AJ, 13.01.2015

W podróży

fot.: Mat. prasowe

W podróży
Nagraj film, wypromuj go na Facebooku i wygraj miesięczną podróż do Australii z marką Mercure. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 6 lutego.

Sześć stopni oddalenia

W dobie powszechnej cyfryzacji Mercure podkreśla bogactwo doświadczeń, jakich dostarczają spotkania w rzeczywistym świecie. Celem projektu jest wybranie spośród przesłanych aplikacji z całego świata kandydata, który spotka się z Aborygenem z plemienia Bundjalung w Australii, udowadniając, że dzieli ich od siebie jedynie sześć stopni oddalenia! Obie osoby jeszcze się nie znają, ale spotkają się dzięki łańcuchowi przyjaciół i „przyjaciół przyjaciół”, którzy ich łączą. Na każdym etapie, uczestnik zostanie powitany w hotelu Mercure, a następnie uzyska informacje o tym, gdzie znajdzie kolejnego przyjaciela. Spotkanie ze wskazaną osobą będzie unikalnym doświadczeniem kulturowym i okazją, by poznać następny etap podróży. Teoria sześciu stopni oddalenia zostanie potwierdzona w trakcie sześciu podróży, sześciu spotkań i odwiedzin sześciu hoteli Mercure na całym świecie. 30-dniowa wyprawa dookoła świata zaczyna się w marcu.

NA TEMAT:

Zasady konkursu

Odliczanie rozpoczęło się na początku stycznia 2015 roku. Aby wziąć udział w wydarzeniu, internauci zobowiązani są opublikować na Facebooku film, w którym opowiadają o sobie, swoich pasjach i motywacjach. Im bardziej kreatywne i oryginalne pomysły, tym lepiej. Uczestnicy powinni udowodnić, że są najlepszymi kandydatami do projektu. Kiedy filmy zostaną opublikowane na stronie Mercure na Facebooku, 50 kandydatów, którzy zdobędą najwięcej „like’ów”, zostanie zakwalifikowanych do ostatniego etapu. 6-osobowe jury wybierze zwycięzcę na podstawie rozmowy rekrutacyjnej.

Badanie TNS

Projekt będzie również doskonałą okazją dla Mercure do przeprowadzenia studium ludzkich więzi w erze cyfrowej w ramach międzynarodowego badania socjologicznego, przeprowadzonego przez instytut badań TNS Sofres. Wyniki badania zostaną ujawnione podczas trwania akcji „The Six Friends Theory”.

Polub nas na Facebooku!

Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.