Aktualności

Cztery nowe hotele grupy Orbis powstaną na Euro 2012

Hotele Ibis w Krakowie powstaną w pobliżu Rynku Głównego

fot.: sxc.hu

Hotele Ibis w Krakowie powstaną w pobliżu Rynku Głównego
Grupa Hotelowa Orbis otworzy cztery nowe hotele jeszcze przed Euro 2012. Będą to po dwa hotele ekonomiczne - w Warszawie i Krakowie. Jednocześnie firma przeprowadzi rebranding swoich tańszych hoteli ibis i Etap tworząc nowe marki: ibis, ibis budget i ibis Style

Grupa Hotelowa Orbis otworzy cztery nowe hotele jeszcze przed Euro 2012. Będą to po dwa hotele ekonomiczne - w Warszawie i Krakowie. Jednocześnie firma przeprowadzi rebranding swoich tańszych hoteli ibis i Etap tworząc nowe marki: ibis, ibis budget i Ibis Style

W 2012 roku zostaną oddane do użytku 4 hotele sieci ekonomicznej już pod nowymi, zmienionymi markami: ibis i ibis budget. Tym samym sieć hoteli ekonomicznych w Polsce należących do Grupy Hotelowej Orbis zwiększy się z 18 do 22. Nowe obiekty, które zostaną otwarte jako kompleks 2 hoteli ibis i ibis budget są zlokalizowane w Warszawie przy ulicy Bitwy Warszawskiej 1920r. i w Krakowie przy ulicy Pawiej. W kompleksie hotelowym ibis oraz ibis budget Warszawa Reduta klienci będą mieć do dyspozycji 333 pokoje, zaś w ibis oraz ibis budget Kraków Stare Miasto 302 pokoje. Tak jak większość hoteli Grupy Hotelowej Orbis, nowe obiekty są usytuowane w strategicznych punktach kluczowych miast, w Warszawie jest to sąsiedztwo powstającego centrum biznesowo-handlowego, a w Krakowie Dworzec Główny, w pobliżu Starego Miasta.

NA TEMAT:

Wszystkie trzy marki ibis łączy wspólne DNA i wartości, do których należą: nowoczesność, prostota oraz wygoda, przy wyraźnym rozróżnieniu ofert charakterystycznych dla każdej z nich. Wprowadzenie nowej segmentacji poprawi przejrzystość, jednolitość oraz siłę powyższych marek ekonomicznych, zwiększy rozpoznawalność i potencjał rozwoju każdej z nich. Ibis, ibis styles oraz ibis budget zaoferują najwyższy poziom komfortu i wygody w segmencie hoteli ekonomicznych.

Ambitny, nowy projekt ma zapewnić wzrost zadowolenia klientów, poprawę skuteczności systemów dystrybucji oraz programu lojalnościowego. Każda z marek będzie korzystała z wiodącej roli „mega brandu” ibis, który cieszy się rozpoznawalnością i dobrą reputacją w Polsce i na świecie. Działania te mają także na celu umocnienie Grupy Hotelowej Orbis jako lidera, zwiększenie jej efektywności i udziału w rynku.

W ramach projektu wdrożone zostaną: plan modernizacji istniejących hoteli oraz plan zwiększenia komfortu gości. Wszystkie hotele będą odpowiadać nowym trendom oraz oczekiwaniom „klientów jutra”. Operacji rebrandingu towarzyszyć będzie zakrojona na europejską skalę kampania informacyjna prowadzona w 2012r. Jej celem ma być wyjaśnienie istoty zmian w architekturze marek oraz przybliżenie oferty każdej z nich.

Polub nas na Facebooku!

Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.